Φανταστείτε το παρακάτω περιστατικό. Ένα 13χρονο παιδί ,ο Μάρκος, πηγαίνει στην Α΄ Γυμνασίου σε ένα σχολείο κοντά στο σπίτι του. Είναι μέτριος μαθητής, αλλά προσπαθεί αρκετά. Είναι ένα συνεσταλμένο, ντροπαλό μπορούμε να πούμε, παιδί. Έχει μέτριο ανάστημα και είναι, σχετικά, λεπτός για την ηλικία του. Μετακόμισε σε αυτή την γειτονιά πριν λίγους μήνες και δεν έχει κάνει, ακόμα, φίλους .

Οι μαθητές & μαθήτριες της Α΄Β΄Γ΄ τάξης που παρακολούθησαν το μάθημα της Γερμανικής Γλώσσας πραγματοποίησαν κατά τη διάρκεια και αυτής της σχολικής χρονιάς εργασίες συγκεκριμένης θεματολογίας (Projekte) με τους εξής κύριους στόχους:

Η Ομάδα Δράσεων Πρόληψης του σχολείου μας, αποτελούμενη από τις συναδέλφους κ. Πατίκα Αντιγόνη και κ. Σπύρου Κωνσταντίνα, που συγκροτήθηκε στα πλαίσια της υλοποίησης των πράξεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων «Ανάπτυξη και λειτουργία δικτύου ενημέρωσης, επιμόρφωσης, πρόληψης και αντιμετώπισης των φαινομένων σχολικής βίας και εκφοβισμού» οι οποίες υλοποιούνται στο γενικότερο πλαίσιο των πρωτοβουλιών του Υ.ΠΑΙ.Θ για την πρόληψη και την αντιμετώπιση της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού( ΣΒΕ), συνέταξε και επεξεργάστηκε στατιστικά το παρακάτω ερωτηματολόγιο.
Η συνεχής αναφορά του τραγικού ποιητή Ευριπίδη στο «Φαίνεσθαι»και το «Είναι» στην τραγωδία του «Ελένη», η καταλυτική ομορφιά της ηρωίδας, τα «καλλιστεία» των θεαινών, Ήρας, Αφροδίτης, Αθηνάς, η δολοπλοκία της θεάς του Έρωτα στην προσπάθειά της να πάρει το πρώτο βραβείο ομορφιάς αλλά και η προτεινόμενη διαθεματική δραστηριότητα του σχολικού εγχειριδίου  αποτέλεσαν το έναυσμα για την εκπόνηση με τους μαθητές του Γ 3 της παρακάτω εργασίας. Το φωτοστέφανο της ομορφιάς της ηρωίδας αλλά και οι συμφορές που αυτό έφερε

    Αποκαλυπτικά ήταν τα στοιχεία που έδωσε η έρευνα που πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές και  τις μαθήτριες του Γ1 και Γ2 του σχολείου μας οι οποίοι, μέσα από ένα ερωτηματολόγιο που περιλάμβανε δέκα ερωτήσεις και τις οποίες απηύθυναν στους γονείς τους, επιχείρησαν να διερευνήσουν, εάν και κατά πόσο το παιδικό παιχνίδι σχετίζεται