1η θέση σε όλη την Ελλάδα



Real inventors






Μόλις βγήκαν τα αποτελέσματα του 1ου Πανελλήνιου διαγωνισμού δεν μπορούσαμε να πιστέψουμε την μεγάλη επιτυχία των μαθητών μας Παναγιώτα Τρελλοπούλου και Γιώργου Κρανιδιώτη να πάρουν την πρώτη θέση στην κατηγορία των γυμνασίων σε όλη την Ελλάδα. 

Για πρώτη φορά συμμετείχαν σε  έναν τέτοιο διαγωνισμό μεγάλης σημασίας για τα ελληνικά δεδομένα διότι οι διοργανωτές του διαγωνισμού ήταν:
O Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών (ΕΕΛΛΑΚ), το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, η Ε.Π.Υ, το ΙΤΥΕ Διόφαντος, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων,το Πανεπιστήμιο Κύπρου,  το Πολυτεχνείο Κρήτης, το ΤΕΙ Κρήτης, το Πανεπιστήμιο Πατρών, το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, η Σχολή Ικάρων, η ΑΣΠΑΙΤΕ,το Ίδρυμα Ευγενίδου, το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, το Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης, το ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, το ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας, το TEI Δυτικής Μακεδονίας, το ΤΕΙ Ιονίων Νήσων, το ΤΕΙ Πελοποννήσου, το ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας, το GUnet, η Ένωση Πληροφορικών Ελλάδος, η Ελληνική Ένωση για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση, η Ελληνική Εκπαιδευτική Ένωση STEM, o Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής Βορείου Ελλάδος

και μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας διοργανώνουν, τον 1ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής & Physical Computing Ανοιχτών Τεχνολογιών.



Με σκοπό:


  • Να προωθηθεί η Υπολογιστική Σκέψη, στους μαθητές κάθε εκπαιδευτικής βαθμίδας. Στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση μέσω της ολοκλήρωσης βασικών δεξιοτήτων της τεχνολογίας με απλές ιδέες της υπολογιστικής σκέψης, ενώ στην Δευτεροβάθμια ως εργαλείο επίλυσης και εμβάθυνσης σε προχωρημένα θέματα της επιστήμης των υπολογιστών.


  • Να εξοικειωθούν οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές με σύγχρονα μοντέλα εκπαίδευσης βασισμένα στην προσέγγιση S.T.E.A.M. (Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics) και στη μαθητοκεντρική προσέγγιση της γνώσης, ώστε να μπουν βάσεις για τη δημιουργία ενός ανοικτού περιβάλλοντος ανακαλυπτικής μάθησης που θα δημιουργήσει ενεργούς και δραστήριους πολίτες.


  • Προώθηση της συνεργασίας, του ομαδικού πνεύματος μέσα από την εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας, υλικών και λογισμικών, καινοτόμων εκπαιδευτικών ιδεών και πρακτικών μέσα από την χρήση ανοικτών τεχνολογιών.


  • Να  βοηθήσει το σχολείο να ανοιχτεί προς την κοινωνία μέσα από τις δράσεις που θα κληθούν  οι μαθητές να υλοποιήσουν, οι οποίες διερευνούν λύσεις σε προβλήματα του σχολείου τους, της τοπικής οικονομίας ή του γενικότερου κοινωνικού συνόλου.


  • Να αναπτύξει τις ικανότητες των μαθητών, την ενθάρρυνση της μαθητικής πρωτοβουλίας,  την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης, της υπολογιστικής σκέψης και της δημιουργικότητας των μαθητών.


  • Να αναπτύξει την προσωπικότητα του μαθητή, την αυτοεκτίμηση, την αυτοπεποίθηση, την δημιουργικότητα και την αυτοαντίληψη μέσα από ομαδο-συνεργατικές μεθόδους διδασκαλίας.


  • Η ιστοσελίδα των παιδιών η οποία κρίθηκε η καλύτερη και η πληρέστερη όλων σε παροχή εκπαιδευτικού υλικού, με γνώσεις με μαθηματική υποστήριξη των υπολογισμών, με animation για την κατανόηση της λειτουργικότητας των αισθητήρων και χρήση των ελεύθερων προγραμμάτων και πολλά άλλα αξίζει να την αναγνώσετε εδώ.
Η πρωτόγνωρη παρουσίαση των παιδιών στο αμφιθέατρο του ΠΔΑ πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής







Η καθοδήγηση και υποστήριξη στους μαθητές παρείχε ο καθηγητής τεχνολογίας του σχολείου μας για το σχολικό έτος 2017-2018 κος Γιανναράς Κωνσταντίνος ΠΕ84 ο οποίος μας επισήμανε σε μερικούς μαθητές αρκεί να δώσεις μια σπίθα στην αρχή  για να αποδείξουν πόσα μπορούν να πετύχουν. Οπότε τονίζει ότι στο μέλλον πρέπει να δοθούν  ευκαιρίες και σε άλλα παιδιά φυσικά με τους κατάλληλους χώρους και τον εξιδικευμένο εξοπλισμό τους.

 Η κατασκευή το μπαστούνι όπως φαίνεται στην διπλανή φωτογραφία έχει σκοπό να βοηθήσει τους τυφλούς στο να μπορούν να καταλαβαίνουν την ύπαρξη των εμποδίων πεζοδρόμια κολώνες τοίχους πριν ακόμη τα ανιχνεύσει το μπαστούνι περίπου 1 μέτρο απόσταση νωρίτερα



Η αφίσα του σχολείου μας που προτρέπει τα παιδιά μας αν το επιθυμούν να ακολουθήσουν τις θετικές επιστήμες καθώς για την τρέχουσα χρονιά θα δημιουργήσουμε  τμήμα περιορισμένων θέσεων με μαθήματα ρομποτικής και νέων τεχνολογιών.