Σχολική Βιβλιοθήκη

© septembre 2005


Σχολική Βιβλιοθήκη

28 articles : 0 | 5 | 10 | 15 | 20 | 25


  • Ο Ήλιος. Ματιά μέσα από την ποίηση.

    20 décembre 2004, par Παλιαρούτης Κωνσταντίνος
    Ο Ήλιος. Ματιά
    μέσα από την ποίηση. "Οι ποιητές κατοικούν έξω απ΄το φόβο.
    Κι όπως ο ήλιος φωτίζει απ΄ ευθείας κι εκείνοι: μιλούν απ΄ ευθείας".("Το έργο των ποιητών" Ν. Βρεττάκος) Η διάσταση του
    ήλιου μέσα από το μάτι του ποιητή, ευθεία διάδοση φωτός -λόγου, όχι όμως
    μόνο για το Ν. Βρεττάκο αλλά και γενικότερα, αποτέλεσε και αποτελεί πηγή
    έμπνευσης, κοινό τόπο, μέσο έκφρασης και σύμβολο ποιητικό.
    Στοιχείο άρρηκτα δεμένο με τα χαρακτηριστικά του προσώπου στο Δ. Σολωμό,
    δίνει την αίσθηση (...)  suite suite
  • ΘΕΟΤΟΚΩΝΥΜΙΑ

    20 décembre 2004, par Γαρεφαλάκη Μαρία
    ι μαθητές της Β΄ τάξης, με αφορμή το μάθημα "Το αγγελικό μήνυμα στη Θεοτόκο για τη Γέννηση του Χριστού." του βιβλίου των Θρησκευτικών, αναγνώρισαν τη μεγάλη συμβολή της Παναγίας στη σωτηρία του ανθρώπου. Εκτιμώντας τα πολλά και μεγάλα suite suite
  • ΑΠΟ ΤΟ ΝΙΚΟ ΓΚΑΤΣΟ ΣΤΟΝ ΟΜΗΡΟ

    20 décembre 2004, par Βογιατζή Μαρία
    ΑΠΟ ΤΟ ΝΙΚΟ ΓΚΑΤΣΟ ΣΤΟΝ ΟΜΗΡΟ Ένιωσα την ανάγκη να καταγράψω τις παρακάτω παρατηρήσεις ξεκινώντας από τη συγκίνηση των μαθητών και την επιτυχία της διδασκαλίας του Χ38-89 της Ιλιάδας με παράλληλο κείμενο "παλικάρι στα Σφακιά" που ακούστηκε από κασέτα στην τάξη. Παλικάρι στα ΣφακιάΈβαλ’ ο θεός σημάδι παλικάρι στα Σφακιά κι ο πατέρας του στον Άδη άκουσε μια τουφεκιά. Της γενιάς μου βασιλιά,μην κατέβεις τα σκαλιά, πιες αθάνατο νερό να νικήσεις τον καιρό.Έβαλ’ ο θεός σημάδι παλικάρι στα Σφακιά (...) suite suite
  • ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ

    20 décembre 2004, par Δημήτρης Πιστικός
    ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑΣτις "Δοκιμές" του ο Σεφέρης σημειώνει πως, αν κάποτε έγραψε ποιήματα για τις δυστυχίες των ανθρώπων, δεν είχε ποτέ του "την λοξή σκέψη" να ευχηθεί τη δυστυχία τους για να μπορεί να γράψει ποιήματα. Πιστεύω, πως την ίδια σκέψη θα υιοθετούσε και το μεγαλύτερο ποσοστό της ιθαγενούς μας διανόησης, χωρίς να αποκλείω και τις εξαιρέσεις "σπουδαίων" ή σπουδαιοφανών στοχαστών, που μέσα τους την εύχονται ολόψυχα. Κι αυτό, μόνο και μόνο για να έχουν οι ίδιοι λόγο ύπαρξης (...) suite suite
  • Αξιολόγηση-Επιμόρφωση

    20 décembre 2004, par Γιαννακάκη Πασχαλιά
    Η ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΓΝΩΣΗΣ1. Ερωτήματα και ορισμοί. Πώς θα πρέπει να ορίσουμε την αξιολόγηση, σαν να έχει να κάνει κανείς με ένα μετρήσιμο οικονομικό μέγεθος, ενώ πρόκειται για τη γνώση και την εκπαίδευση, που είναι τόσο ρευστές;Ίσως να πρέπει να μιλάμε για κουλτούρα αξιολόγησης, που υπάρχει ή που πρέπει να διαμορφώσουμε, παρά για εξωτερικές παραμέτρους, οι οποίες μπορούν να εισχωρήσουν στην κουλτούρα του σχολείου.Καταλαβαίνουμε πως ακριβώς τότε θα (...) suite suite

RSS 2.0 [?]

Espace privé

Site réalisé avec SPIP
Template GPL Lebanon 1.9