Σχολική Βιβλιοθήκη

© septembre 2005


Σχολική Βιβλιοθήκη

28 articles : 0 | 5 | 10 | 15 | 20 | 25


  • ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΝΙΚΑΙΑΣ

    18 janvier 2005, par Παλιαρούτης Κωνσταντίνος
    ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΝΙΚΑΙΑΣ(σύντομη παρουσίαση)
    Η αυτοκρατορία της Νικαίας Η αυτοκρατορία της Νικαίας που τοποθετείται συμβατικά ανάμεσα στα χρονικά όρια 1204( κατάληψη της Κωνσταντινούπολης από τους Φράγκους)- 1261( ανάκτηση της Πόλης), ιδρύθηκε από το Θεόδωρο Λάσκαρη στη Μ. Ασία και αποτέλεσε μια προσπάθεια διάσωσης της Βυζαντινής αυτοκρατορίας.Μετά τον ιδρυτή της αυτοκρατορίας το θρόνο κατέλαβε ο Ιωάννης Δούκας Βατάτζης( 1222- 1254)και έπειτα ο γιος του (...)  suite suite
  • Νεανική Λογοτεχνία

    12 janvier 2005, par Μανόλης Λεμοντζόγλου
    Πρόταση, από τη συνάδελφο της βιβλιοθήκης του 1ου ΤΕΕ Καβάλας (Αθηνά Κουκουρλή), σχετική με τη Νεανική Λογοτεχνία.
    Αφορά έργα που υπάρχουν στη συλλογή των σχολικών βιβλιοθηκών και μπορούν να ενταχθούν στην ενότητα "Νεανική Λογοτεχνία"  suite suite
  • Νερό

    22 décembre 2004, par Σπύρος Σταυρακάκης
    Ιδιότητες του νερούΣπύρος Σταυρακάκης
    Β’ Ειδικός Λειτουργικός Επιστήμονας
    Εθνικό Κέντρο Θαλασσίων Ερευνών, Ινστιτούτο Ωκεανογραφίας
    Οι ωκεανοί καλύπτουν περίπου το 71% της όλης επιφάνειας της Υδρογείου (361 εκατομύρια Km2). Εχουν ένα μέσο βάθος της τάξεως των 3.795m και το μεγαλύτερο βάθος φθάνει τα 11.038m στο τόξο Μαριάνας του
    βοριοδυτικού Ειρηνικού Ωκεανού. Οι ωκεάνιες λεκάνες κατακρατούν τεράστιες ποσότητες νερού (περισσότερο από 1.185 εκατομύρια Km3).
    Οι ωκεανοί είναι η (...)  suite suite
  • ΤΟ SUMMERHILL ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ

    22 décembre 2004, par Παλιαρούτης Κωνσταντίνος
    Εισαγωγή«…Πίσω από τον όρο «ανθρώπινο σχολείο» βρίσκονται χωρίς αμφιβολία οι ιδέες του Neill για ένα «ελεύθερο σχολείο χωρίς καταπίεση» με τις πολύ χαμηλές απαιτήσεις που συνειδητά καλλιεργεί στους μαθητές αντί να τους μορφώνει συστηματικά και σε βάθος.Προτιμά, αυτή η παιδαγωγική αντίληψη, το παιχνίδι αντί για το μάθημα,τον Ορφέα αντί τον Προμηθέα…».
    «Summerhill είναι το όνομα ενός μικρού σχολείου, αλλά σημαίνει ένα από τα σημαντικότερα πειράματα στον τομέα της εκπαίδευσης. Στα (...)  suite suite
  • ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ

    22 décembre 2004, par Παύλος Χαραμής
    ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ
    Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
    (Αναλυτικό κείμενο προβληματισμού)Παύλος Χαραμής
    Γ. Γραμματέας
    Κέντρου Μελετών
    και Τεκμηρίωσης
    της ΟΛΜΕΕισαγωγικά
    Ένα πρωτόγνωρο φαινόμενο αντιμετωπίζει τις τελευταίες δεκαετίες το εκπαιδευτικό μας σύστημα. Πρόκειται για την πληθώρα των παιδιών μεταναστών που φοιτούν στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αποτέλεσμα των ισχυρών μεταναστευτικών ρευμάτων που έχουν κατάληξή τους τη χώρα μας. Οι εντυπώσεις που (...)  suite suite

RSS 2.0 [?]

Espace privé

Site réalisé avec SPIP
Template GPL Lebanon 1.9