Μερικές σημειώσεις για τις παιδαγωγικές μεθόδους μέσα από τα παιδαγωγικά ρεύματα στη σχέση με τη γνώση του μαθητή και του εκπαιδευτικού.

  •  Μέθοδοι που ετεροκαθορίζονται: Η γνώση δομείται από τους εκπαιδευτικούς (ex cathedra ή με την χρήση αλλεπάλληλων ερωτήσεων). Η βοήθεια που δέχονται οι εκπαιδευτικοί είναι από τους ειδικούς της διδακτικής ή τους έξωθεν αντιπρόσωπους ή από συστήματα που τον αντικαθιστούν. Οι εκπαιδευτικοί είναι εκείνοι που "αλλάζουν" το άτομο.

Η πρώτη μας έκθεση με έργα των μαθητών μας στα πλαίσια του μαθήματος καλλιτεχνικών είναι αναδρομική. Αφορά τους μαθητές όλων των τάξεων του σχολείου μας που φοίτησαν την σχολική χρονιά 1999-2000

Τιμούμε και γιορτάζουμε σήμερα τους τρεις μεγίστους φωστήρας της τρισηλίου Θεότητος, Βασίλειο το Μέγα, Γρηγόριο το θεολόγο και Ιωάννη το Χρυσόστομο, από τις μεγαλύτερες μορφές της Εκκλησίας. Έλαμψαν ως ασκητές και σοφοί θεολόγοι, αναδείχτηκαν ως φιλόσοφοι, μεγαλούργησαν ως ρήτορες, αποδείχτηκαν μεγάλοι απολογητές και ακούραστοι κοινωνικοί εργάτες.

γιγνώσκω=γνωρίζω,αντιλαμβάνομαι,ξέρω.
γνώση=κατανόηση,γνωριμία πραγμάτων. γνωστός=φανερός,γνώριμος,φίλος,οικίος.
άγνωστος=αυτός που δεν τον ξέρουμε, δεν τον γνωρίζουμε.
αναγιγνώσκω=διαβάζω. 
ανάγνωση=το διάβασμα.
ευανάγνωστος=αυτός που διαβάζει εύκολα, ευκολοδιάβαστος.
διαγιγνώσκω=βγάζω συμπεράσματα, διακρίνω, κατανοώ.
διάγνωση=συμπέρασμα.
δυσανάγνωστα=αυτός που διαβάζει δύσκολα.